Husqvarna symaskin

För någon vecka sedan letade jag och Erik runt på blocket efter en gammal symaskin. En sådan med bord och enbart tramp som styr tråden. Vi fann en fin, knappt använd och med alla originaldelarna kvar till ett rimligt och överkomligt pris. Så jag skickade iväg Erik och hans kompis Line en söndag för att hämta den och när jag kom hem från jobb stod den där i bilen och jag kunde inte sluta skissa upp var och hur jag vill ha den, i huvudet.
Men vi är ju två som ska komma överrens, en sak är vi säkra på och det är att symaskinen ska upp på väggen som prydnad bara. Men bordet vill jag använda som skrivbord, då vi saknar det och pluggar båda två. Ryggen mår inte så bra av att plugga i soffan, tyvärr.. för ibland är det ju himla skönt. 
 
Så nu försöker jag mest finna inspiration till mitt skrivbord, så jag kan övertyga pojkvännen om att jag har rätt angående att använda det som skrivbord! 

Kommentera här: