Den vackraste kvällen på hela året

Vi började nyårsafton med en runda på stan för att inhandla det sista av kvällens outfit. Sen fick jag agera frisör för att få någon form av rättvisa på JDs utväxt. Jag fann en ny kavaj som passade perfekt med min fina topp, jag var nästan kär i min outfit..
Mina tjejer är finast i världen. Och vi taggade för ett riktigt kalasfirande. Sen fick jag ju passa på att skicka ner min nyårskyss till sydligare delar av Europa så den kom fram i tid till midnatt..
Kvällen började hos Fanny. Där hon, Adina och Louise väntade på att vi skulle komma med det sista av maten. Till förrät gjorde vi en enkel toast skagen, huvudrätt; fläskfilé, potatisgratäng & rödvinssås och till efterrätt blev det en fin pannacotta. Kalasbra. 
Vi tryckte in oss alla 6 i hissen för att gå ner till hamnen och kolla in fyrverkerierna. Kvällen avslutades hos Micke och i Johannas källare.
Jag lyckades byta ut min iPhone till en iCrack. Såklart. Och imorse kom Johannas pappa med McDmat till oss. Han visste hur han gör tre bakis tjejer glada.. 
Och vi har dejtat soffan hela dagen idag. Bästa på länge. 
 
Tack alla fina för en helt fantastisk kväll! 

Kommentera här: