3 januari

Efter att ha suttit uppe till klockan 3 i natt, smått arg och ledsen för att The Sims vägrade fungera, så fixade mamma en god frukost/lunch till mig.. Skulle kunna leva på lax och ägg. 
 
Sen bestämde jag mig för att åka in till Malmö och fixa det där gymkortet Sebbe har tjatat på mig om hur länge som helst. Han plockade upp mig efter att jag fixat det och så körde vi till Limhamn och körde skiten ur mina biceps och triceps, men skönt var det. 
 
I julklapp fick pappa biljetter till MIF-Västerås av mig, så snabbt från gymmet, hem till syrran och byta om för att sedan bege mig mot arenan. Vinst med 3-1. Fint ska det va. 
 
Har hela tiden sagt att 2013 kommer bli mitt år. Och jag tror det fortfarande..
1 Jonna - Project Healthy Body:

skriven

Tycker du om fitness 24/7?
Jag har funderat på att börja gymma där men kan inte bestämma mig!
kram

Svar: Ja, trivs riktigt bra där! Det är skönt att man kan träna när man vill och att plusanläggningarna har separata tjejgym, om man inte vill träna med killarna runt omkring sig. Det är bra pris också! :) Kram på dig själv!
Hanna Larsson

Kommentera här: