Jag kan för att jag vill

Jag har knappt tid att blogga längre, praktiken tar så mycket tid. Men ååh, vad det är kul. Kunde inte fått en bättre praktik, är så sjukt nöjd. Hänger på ett eventföretag som heter Söder Entertainment. Med världens skönaste människor och mina två fina Denisé och Johanna. 
 
Efter natten på sjukan i torsdags vände allt och jag mår mycket bättre. Så nu går jag bara och väntar på att viruset ska gå ur kroppen på mig så jag kan få börja träna igen. För efter att ha insett att jag har gått ner 9kg sedan september månad, då jag så smått började träna mer regelbundet, ändrade min kost helt och började tro på mig själv, så vill jag inget hellre än att svettas på gymmet. Jag är så otroligt stolt över mig själv. Även fast vissa av dessa 9 kg har och göra med att jag har varit/är sjuk, så är de ändå borta, och med rätt kost, rätt träning, så kommer det försvinna ännu mer. Och med tanke på min lever, och att det blir minst ett halvår nyktert, så kommer allt gå på ett bananskal. 
Augusti - November. -9kg. 

Kommentera här: