Underbara juletid 2.0

Jag startar mitt jullov med en massa kärlek och mys. Kan inte bli bättre. I fredags fick min kära syster för sig att gå från Lund till Sandby, jag var inte sen med att möta henne. Så en promenix på 6km innan det var dags för mys med världens finaste, busigaste, raraste, charmigaste, tokigaste, sötaste kusinbarn och kräng av smörgåstårta hanns med. 
 
Julafton infann sig i måndags, för er som av någon anledning totalt har missat det. Jag och mina systrar kände för att matcha klädkoden. Rött var i allafall tvunget, sen bara råkade det blev svart till. Jag firade julafton tre gånger om, inom loppet av 24 timmar, ja.. jag råkar ha varit väldigt snäll i år. Ho ho. 
 
Som vanligt är det ju sedan meningen att man ska bli full och glöma bort att man varit snäll på juldagen. Får min del blev det Jägers & Perikles med en gnutta geggig parkering och pussar. Maddis och jag uppfyllde i allafall kraven, slapp visa legg, blev av med varandra och såg inte varandra på hela kvällen. Förfesten var rolig i allafall. Vill inte rekommendera att spela "jag har aldrig" på bara två personer, emellanåt kan det bli lite pinsamt. Haha. Somnade sött vid 6-tiden och vaknade 9. Jorå så atteh, men mysigt va det. 

Kommentera här: