110630 - I väntan på CSI / 57

Vad är ditt mellannamn? Kerstin Viktoria
Vad skulle du vilja heta i förnamn? Klara
Är du i ett förhållande nu? Nope
Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
Vem vet mest om dig? Mina närmsta vänner 
Vad gör du på fredagskvällar? Festar järnet eller har en mysig kväll med vännerna 
Bästa filmen du någonsin har sett? Åh, svår, jag vet inte.
Har du haft sex med fler än 5 personer? Nope
Har du någonsin varit full? Yes
Har du testat droger? Nej, och kommer aldrig göra det!
Röker du? Fest, ibland
Snusar du? Nope
Saknar du någon just nu? Kanske, kanske inte
Hur mår du idag? Finnemang
Hur många tabletter tar du dagligen? Uno
Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jag va i Kroatien
Bästa minnet från sommaren? De somrar vi varit i Bohuslän
Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Kroatien! 
När var du där? Förra sommaren
Är du rasist? Nja, nej. Nej. 
Har du helt svenskt ursprung? Jajemänsan
Om nej, vart kommer du ifrån? -
Föredrar du svenska eller utländska killar? -
Ser du fram emot någonting just nu? Att få fylla 18 och Norrköping nästa helg!! 
Sköter du skolan? Absolut!
Vad hade du för betyg förra terminen? 3 G, 4 VG och 2 MVG
Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG
Vilket ämne var det? Mattematik
Har du fått ig på ett prov? Yes
Har du spelat/spelar du i ett band? Ja, på skolkonserter
Anser du dig vara intelligent? Beror på inom vilket ämne
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Senaste året, det har hänt så himla mycket!
Vilken va den värsta tiden då? Högstadietiden
Har du mått jättedåligt psykiskt? Nja
Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej
Har du haft sömnproblem? Om det räknas med att man sover förmycket?
Hur ofta gråter du? När jag är sårad
Vad gör du när du mår dåligt? Går ut och går eller bäddar ner mig i sängen
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Mamma eller mina närmsta vänner
Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Beror på hur man definiererar ex, ja
Vilken klass går du i nu? MP2TX
Vilken skola? Mediegymnasiet
Har du varit otrogen någon gång? Nope
Har någon varit otrogen mot dig? Nope
Är du stolt över dig själv? Ibland ja, ibland nej
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är så mån om mina vänner
Vad får du ofta komplimanger för? Mina ögon
Har du lätt att få folk att skratta? DE skrattar oftast åt mig, inte med mig
Cider elller öl? Cider
Har du några talanger? Oohja
Vet du om någon är kär i dig? Nej
Är du kompis med ditt/dina syskon? Vi är som bästisar.... NOT
Vad står det i ditt senaste sms? "Jag är ledsen, men jag hade gjort samma sak.."
Hur lång är du? 170.
Hur mycket väger du? Lagom
Vilken storlek har du på kläderna? M/38
Har du svarat ärligt? Ja

Kommentera här: