110831 - Babbel

Jag varnar för att det här inlägget kan bli extremt mycket babbel då jag har en hel del att skriva. Och vissa saker kanske är lite orelevanta. Men ändå.

Jag ligger just nu hemma med feber och känner mig bara sådär sjukt hängig. Jag har funderat på att börja skriva dagbok, på riktigt. Tänkte dock på det när jag började ettan förra året också, men då fick jag aldrig tummen ur röven. Och nu har det gått en vecka av tvåan. Tur är väl att det inte hänt så mycket.

Sommarveckan med Sveriges Elevråd - SVEA som tog slut för typ sisådär en vecka och tre dagar sedan var typ bäst. Riktigt grym. Grymma, härliga, fantastiska, inspirerande människor. BIG LIKE. Dock känner jag att jag inte har tid. Och det bekymrar mig. Skolan + 2 jobb + körkort + detta. Jag vill så himla mycket, men tiden finns inte där. Jag får väl ta mig en funderare.

För övrigt så var The Ark typ SÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄRRRRR JÄVLA BRA i fredags. Alltså, riktigt bra liksom. Och jag har blivit mörkhårig. Typ röd, lila, brunt något.. det är snyggt i allafall! Och så har vi blivit med sommarstuga. Hur nice är inte det? Mitt i skogen, liten stuga med vita knutar. Barndomsminnena kommer tillbaka. I love ♥.

Nu tänker jag dränka mina febersorger i lite negerbollar (JA. det heter faktiskt så).

Kommentera här: