1 vecka är 7 dagar

Nu har hela kalaset kört igång och jag är verkligen glad som har fått chansen till det nya jobbet. Det är överaskande, man vet inte om det är en ny kund, en kund som ska förlänga, en kund som ska spotta skit på mig för att hans telefon inte fungerar eller någon som bara vill ha råd.
Men i alla fall.. Det blev en väldigt tidig uppstigning förra onsdagen när det var dags för utbildning i Stockholm. 05.23 gick tåget från Lund och skulle anlända till huvudstaden 9.40. Tro det eller ej, men de höll tiden. Sandra, jag och Mickey flyttade runder en massa för att vi inte fått platser tillsammans. De två sista timmarna skildes vi åt för att få någon timmes söm till. 
 
Väl i Stockholm drog utbildningen igång. Två långa, intensiva, lärorika, roliga och spännande dagar. De gav en inblick i företagen och fick nyfikenheten att växa. På onsdagkvällen hängde vi i Relaxavdelningen på hotellet. Badade och bara umgicks. Det var två fina dagar. 
 
Väl tillbaka i kära Skånelann, så var det bara till att kötta på direkt, morgonmöte på fredagen och sen jobb lördag-fredag. Ganska tufft, men ändå skönt och så känns det som att man kommit in i det någerlunda. Efter en tuff arbetsvecka så belönade vi oss med barrunda och utgång igår, jag, Mickey och chefen. Tiden rullade bara på och jag landade hemma vid halv fyra tiden imorse. 
 
 
 

Kommentera här: