She's calling for London

På torsdag, alltså om två dagar, åker en av mina närmsta och äldsta vänner till London, Amanda. I ett helt halvår, om inte längre, ska hon vara iväg. Vi har sedan små barnsben hittat på massor av hyss, våra pappor spelade i samma band, det var så vi lärde känna varandra. Sen har vi hängt ihop. Spelat både fotbollscuper & -matcher tillsammans, vi åkte till Kroatien en sommar, gått långa promenader och vetat var vi haft varandra alltid. Det kommer kännas väldigt tomt när hon åker, för vem ska jag ringa när jag behöver prata om små och stora saker? Vem ska gå de där hemskt korta runderna med mig sena kvällar när jag behöver lufta tankar? Vem ska låna ut böcker jag aldrig läser ändå? - Tacka gudarna för Skype & för att London har i stort sätt samma tidsrymd som oss. Och tack mamma och pappa för att ni följer med mig till London om 1,5 månad. För då ses vi igen, min fina vän! 
Några bilder på oss från Kroatienresan 2010
1 Amanda ep:

skriven

Å, du är ju helt underbar Hanna! Nä, det är inte så långt kvar och det är väl tur det :) Mycket charmiga bilder där haha <3

Kommentera här: