Projektarbete och nytt liv

Projektarbetet börjar ta form, i går var vi runt i några högtids(blablabla)butiker och kikade vad de hade, såklart provade vi även klänningar och jag fann min kärlek. Men 3795:- är lite i dyraste laget. Men ååååh så fin den var, och så fin jag kände mig. Johanna och Louise provade varsin också och som var RIKTIGT SNYGGA. 
När jag kom hem från skolan idag kände jag riktigt träningssug, så det var bara till att proppa på sig lite mat och träningskläder och sen bege sig till gymmet. Det bästa med att träna runt 15-tiden, DÄR ÄR INGEN. Så man är helt själv. Kanske någon enstaka, men när jag väl tog mig där ifrån vid 17-tiden, var ALLA maskiner upptagna. Jag lyckades i allafall med 2 km på crosstrainern, 1h på gymmet och 3 km i skogen.  Var dock måttligt död efteråt. Men ack så skönt. Nu landar jag lite på spikmattan, innan det är dags för mammas kålpudding - MUMMA. 
 
1 Amanda ep:

skriven

No, inte MUMMA! Förstår inte att det sthlms uttrycket spridit sig... Aj aj aj vågar man sig hem nu är frågan? haha xx

Svar: Haha. Knäppis. Det är ju så skånskt det kan bli!
Hanna Larsson

Kommentera här: