KAOZZZZ

De senaste dagarna har varit kaos. Jag har fått tillbaka testresultat jag inte velat ha. Jag har sovit EXTREMT dåligt om nätterna och drömt mardrömmar om de mest oskyvärda saker. Jag har vaknat prick 4.40 eller 4.43 och varit klarvaken. Jag har vaknat på morgnarna och trott att klockan varit mycket mer än vad den egentligen varit. Jag försov mig dock i går så pappa fick köra mig till skolan. Jag har nästan somnat på lektionerna och jag har tryckt i mig alldeles för mycket godis. 
 
Men. Till mardrömmarna. Tyvärr kan jag nu inte förklara dessa nu, för de är alldeles för svaga för att minnas fullt ut. Men att vakna mitt i natten och kallsvettas för att någon ska döda dig eller någon du håller nära. I natt senast var det en av mina närmsta vänner. Det är nog det jobbigaste jag varit med om. Hela förra veckan sov jag tillsammans med Sebastian. Då drömde jag inga mongo-mardrömmar. Vänjer man sig så fort? Med att känna trygghet under natten? 
I natt när jag vaknade, var jag faktiskt extremt sugen på att skriva ner min dröm. Men jag ville inget hellre än att somna om och få sova tills det att klockan ringde. Så det gjorde jag. Och på sätt och vis ångrar jag det. Sker samma prucedur i natt, så ska jag skriva ner det. 
 
 

Kommentera här: