En natt på sjukhuset

Nämen okej. Det blev en natt på sjukhuset. 
Sent igårkväll fick jag smärtor i magen, vilket man absolut inte får få när man har körtelfeber. Så mamma fick kvickt stiga upp och köra mig till akuten. Där togs det prover, sattes nål i armen och sovs några timmar. Tog närmre 4-5 timmar innan läkaren kom, och när hon väl gjorde det skulle det tas fler prover, öronläkare kopplades in och till slut, vid halv fem tiden imorse fick jag dropp. Vätskebrist, för höga levervärden och för hög sänka. Vid åtta hade jag piggnat till ordentligt och då kom mamma och hämtade mig igen. 
Jag får inte prata, bara äta flytande mat och måste vila HEEEEEELA tiden. Jag som aldrig blir sjuk i vanliga fall...
 
1 Sofia:

skriven

usch då :(

2 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Jobbigt att bli sjuk. Krya på dig.

Kommentera här: