16 months with hanshine

Jag heter Hanna, Kerstin och Viktoria
Jag är för tillfället otroligt nöjd med min praktikplats på Söder Entertainment, kunde inte blivit bättre!
Jag är bra på att framföra vad jag tycker och tänker på ett konstruktivt sätt
Jag tycker inte om att man själv inte kan bestämma hur lång tiden ska vara
Jag är dålig på att göra flera saker samtidigt
Jag läser bloggar och längtar efter att hitta en bok som jag inte kan lägga ifrån mig
Jag gillar när mina framtidsdrömmar får mitt inre att sätta en lite gnista på nuet
Jag sjunger alldeles för högt i duschen
Jag älskar att drömma om framtiden
Jag är inte speciellt bra på att städa mitt rum, det ser nästan konstant ut som tredje världskriget
Jag föredrar en varm dryck en kall vinterdag framför en kall drink en varm sommardag
Jag tycker om dagsljus genom stora fönster, spontana utflykter, långa kramar & spelkvällar
Jag är beroende av min kära iPhone, tyvärr
Jag har på mig svarta jeans & rutig skjorta
Jag dricker för tillfället mycket te. Mitt livs drog
Jag lyssnar på tough lover i denna stund
Jag blir arg på människor som ändrar betende beroende på relation till en annan person
Jag är rädd för lögner
Jag önskar att jag hade en egen lägenhet med Johanna & Kajsa
Jag är pinsamt dålig på att stänga skåpsdörrar efter mig
Jag är uppväxt i en liten by utanför Lund, där alla känner alla. 
Jag måste bli bättre på att fotografera min vardag

Kommentera här: