Stadsbiblioteket

Kommer från en supergod lunch med min mamma nyss, på stans bästa salladscafé, Café d' Italia. Mums! Så är tillbaka på stadsbiblioteket i Lund och ska försöka skriva färdigt de uppgifter man ligger efter med i skolan. Det är, tro det eller ej, lättare att få något gjort här än hemma. Måste få färdigt några uppgifter, bland annat en utredande text. Försöker formulera fram något om Huliganism. På hur det tolkades förr och nu. Ett ganska intressant ämne faktiskt. Med tanke på att det tagits upp på nyheterna igår om att anhöriga till fotbollsspelare under EM inte vågar åka dit, för att de är rädda för huliganerna. SJUKT.

Men så även nu har min syster kommit hem från Asien. Som jag har saknat henne, och de verkar ha haft det riktigt bra. Hon hade med sig ett par converse till mig, oäkta dock, men det syns ju inte. 70 kr. Helt okej. Kommer inhandlas nååååååågra när jag åker till Asien efter studenten, vilket är ett mål jag har. Förövrigt så jobbar jag min 5e helg i rad nu i helgen. Sen är jag leeeeedig. Ska bli ganska skönt. Men det drar igång direkt till sommaren igen. Cash is king!

Tydligen så finns det också en mysig park bakom Stadsbiblioteket. Något jag inte hade den blekaste aning om.

1 Anonym:

skriven

Åh ja, älskar deras sallader! Hoppas du fick massvis gjort och så ses vi snart. Bara så du vet så har jag ganska mycket sommarlov (första gången på länge) så då får vi göra alla sommargrejer :) Sen tycker jag att din nya bild på dig är söt puss

2 Julia:

skriven

Tack så mycket! Jag gjorde faktiskt snöbrushen ;)

Kommentera här: