TGIF. Mascot. Bright. KB. HIPP.

Ja okej. Det blev en hel del igår. Jag mötte upp Linda och vi gick till TGIF och käkade. Duktigt gott. Blev en hel del snack, brukar bli så när man inte setts på ett tag. Vi vandrade vidare till Mascot där Johanna och pojkarna satt. Det blev några drinkar, mycket skratt, sång och bara väldigt trevligt umgänge. Anna, Jenny & Alma kom också. Där ifrån gick vi till Bright och fortsatte kvällen ytterliggare. Önskade låtar, mös och hade det ännu trevligare. Sen blev det KB. Tog min KB-oskuld igår. Någon spydde, det stank. Så det blev ett sista stopp på HIPP innan jag bestämde mig för att våldgästa syrran. Halv fyra ringde jag på dörren, och skrämde livet ur henne. Imorse gjorde hon lyxfrukost åt mig (♥). Absolut bästa sättet att fira att jag blivit av med körtelfebern, sådeså!
 

Kommentera här: