HIPP/Examen/Asien/"Egen" lägenhet

I fredags blev det återigen HIPP och Josse, Lillie och Anna var mina partners. En mycket trevlig kväll blev det. Ser fram emot fler sådana. Vid tre på natten begav jag mig mot Elin för att sova där, och även Soffe var där. De började pumpa upp min luftmadrass då, tillsammans med ett ljud från pumpen som inte var av dess like. Haha, kul var det i allafall.
Mamma och pappa kom sedan på lördagförmiddagen för att vi skulle bruncha tillsammans för att fira Sofies examen, samt för en familjestund innan hon åker till Asien. Som dessutom redan är imorgon. Känns overkligt. Och avis är jag. Men i allafall, Brunchen på Ceders var supergod. Tyvärr fick jag inte behålla det särskilt länge, mensvärk+alkohol+väldigt mycket mat =ingen bra kombo. Och sen skulle jag jobba. Det gjorde jag, i 3 av 7 timmar. Sen fick padre hämta hem mig.
Idag har jag legat nerbäddad i stort sätt hela dagen. Jag är fortfarande öm om magen och framför allt magmunnen. Obehagligt. Och så har det regnat. Extremt mycket. Mamma har deklarerat åt mig och så har vi hunnit med att handla inför kommande vecka i lägenheten. Åååh, vad jag ser fram emot det. Ska bli så himla skönt. Fem veckor, själv. 

Så nu är det bara plugg, packa och städa som gäller. HEJA MIG

Kommentera här: